13 JANUARI HARI KANGKUNG SE ‘MALAYSIA’

Tanggal 13 Januari 2013, Kangkung menjadi Trending

Assalamualaikum…  Semua.

     Cuba taip hastag #kangkung dilaman twitter mahupun facebook. Apa yang akan anda nampak ? Trending bukan ? Semua terjadi apabila pengumuman harga kangkung turun dan hari ni Gila tak trend, harga Kangkung turun, semua pakat perli. Siap ada wikipedia mengenai kangkung lagi. Semuanya berdasarkan keyword kangkung pada 13 Januari 2014.

     Mula-mula aku pun tak tahu. Tapi bila dah ramai update pasal kangkung, korek punya korek, baru tahu kenapa dan mengapa orang update status pasal kangkung.

Apa Lagi Rakyat Mau??
Sekarang ada Mc Kangkung Murah

 

McD terbaru yang aku tengok di Facebook ni, serius nak gelak. Apa lah rasanya =.=”

     One of my faveret ya kangkung ni. Jadi, kita kena terima kasih ya. Orang dah bantu turun harga kangkung, takkan nak maki pulak kan ? 🙂 Tak sangka 13 januari hari kangkung se ‘Malaysia’. Padahal pasal kangkung je pun

p/s: Arnab suka makan kangkung 😀

16 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/13-januari-hari-kangkung-se-malaysia.html/trackback

PAGE TOP