38 Rakyat Malaysia hilang bersama pesawat MH 370

Aku baru balik daripada sekolah. Tadi ada PIBG. Bila nak balik, dekat Radio Hot FM, dengan suara sayunya memberitahu bahawa pesawat MH370 terputus hubungan dengan Pusat Kawalan Trafik Udara Subang pada 2 lebih pagi tadi.

Bila tengok berita, Penerbangan MH370 sepatutnya mendarat pada pukul 6.30 pagi tadi telah berlepas pada pukul 12.41 pagi di Kuala Lumpur.

Seramai 38 rakyat Malaysia berada kat dalam kapal terbang tersebut dan majoriti yang berada di dalam kapal tersebut merupakan Warganegara China.

Baby pun ada woi… Jangan lah kapal terbang tersebut terhempas.. aamiiin… Kesian diorang… semoga mereka panjang umur dan selamat mendarat di mana-mana pun tak apa lah.. Macam mana lah ahli keluarga mangsa pesawat MH370 MAS yang hilang tuu.. dan kita sama-sama doakan mereka… Tak mengapa, doa tu penting.. keputusan yang bakal kita dengar, itu urusan Allah..

Kalau korang nampak kapal terbang MAS yang hilang tuu, segera telefon di talian 603 7884 1234 untuk memberi maklumat..

Sidang Media kapal terbang MH 370 

 4-Secrets-To-Success-Drop-ship-Muslim-Niaga-Cik-Amal.

Kredit gambar : FirdausAzizi.my

Perniagaan Drop Ship Muslim Niaga untuk orang islam. Sekarang dengan harga RM450 sahaja. Yang paling terbaik, ianya dijadikan alat perantaraan untuk membantu orang islam.

untuk maklumat lanjut:

4 Secrets To Success Drop ship Muslim Niaga

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/38-rakyat-malaysia-hilang-bersama-pesawat-mh-370.html/trackback

PAGE TOP