DARJAH 4: Saya dah lama putus dengan dia

Last updated : October 28, 2013

Assalamualaikum… Tak jawab berdosa!

     “Cikgu.. Saya dah lama putus dengan dia” Mukadimah bagi murid darjah 4.
     “Sekarang saya dengan orang lain“.

What ?????? Ini baru perempuan, belum lagi lelaki. Aku kapel pun lepas spm. What the frog! Tapi, aku bagi surat cinta bila aku darjah 2. Haha. Lawak! Kalau aku tengok balik apa yang aku tulis masa tu, mesti nak termuntah.

     “Sekarang saya dengan orang lain” membuat aku terpikir, wow! dahsyat sungguh.. Aku yang sekarang ni pun single, dia ada sudah. Tak pe. Bukannya mereka paham “jodoh itu rahsia Allah” paling tidak pun, diorang mana paham “Perempuan tidak perlu mencari tulang rusuknya
     Siap bagi “nafkah” rm10 lagi.. Tapi aku tak tahu betul atau tidak part lelaki bagi 10 ringgit tu.. Yang pasti, ada mulut berbicara, aku mendengar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/DARJAH4Sayadahlamaputusdengandia.html/trackback

PAGE TOP