NAK TERGELAK TENGOK KARANGAN PELAJAR DARJAH 4 part #2

Last updated : October 28, 2013

Assalamaualaikum.. Tak jawab berdosa!!

Entry yang lepas aku dah tunujuk salah satu karangan yang mempunyai idea yang bernas. Kali ini, yang ini pulak..

     Tak tahu nak buat apa dah.. Haha.. Ada yang lagi best.. siap masuk nama johan zizan lagi.. James Bond pun ada 😀
karangan pertama

3 Comments

  1. assalam,

    memang nak tergelak sangat, kalu ada anak ini depan bunda memang bunda terpaksa kontrol gelak takut dia kecil hati…

    memang payah untuk diberi markah kan, kalu bunda jadi cikgu pun tak tau nak buat macam mana…

    nak marah pun tak bolih kerana itu lah ceritanya…hanya dia saja yang faham dengan karangan yang penuh misteri itu…

    apa pun budak yang masih bawah umur ni murni, apa yang dirasa itulah yang diluahkan ..

    salam ramadhan dari bunda…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/NAKTENGOKKARANGANPELAJARDARJAH4part2.html/trackback

PAGE TOP