Aku normal tapi Gila itu best

Last updated : June 4, 2014

Sila klik CTRL dan simbol (+) sebanyak lima kali

Aku normal.

Tapi tak semua perempuan normal tidak boleh jadi gila.

Kalau, cikgu gila?

Hey! Tak semua cikgu normal tak boleh jadi gila.

Gila itu best ! Haha

blogger-cun-cantik-gila-gila cikgu-cun-cantik-gila

 

Gila tak semestinya kuku panjang, rambut tak terurus, cakap sorang-sorang setiap masa.

Gila itu subjektif. Sama macam cantik.

Kalau gila-gila pulak?

Urm. Malas explain. Mukadimah panjang-panjang buat apa.

Bukan korang baca.

 

 

Habis Mukadimah.

 

 

Aku ni bukan seorang pemalu. Tapi kalau tak kenal aku, orang akan mengkategorikan aku sombong. Bila dah kenal, “Hey you! Let’s crazy together!”

gila-gambar

Rembat anak orang, lepas tu snap picture

kacau-orang-bergambar

Kacau orang lain bergambar.

lawak-sampai-nak-nangis

Buat kawan malu dengan anda.

muka-terkejut-beruk-cun-blogger

Aksi cun lain daripada lain apabila bergambar

selfie-paling-cun

Selfie ditengah-tengah orang ramai.

pelamin-anganku-musnah

 

Ini lah aku. Cukup dengan gambar yang sedikit ini korang describe aku.

“Seorang yang gila bergambar” dan “seorang yang gila semasa bergambar”

Lain tau maksud dia.

 

dialog-pengantin-lawak dialog-lawak-pengantin

8 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/aku-normal-tapi-gila-itu-best.html/trackback

PAGE TOP