AKU PANTANG BILA DENGAR AYAT……

Last updated : June 26, 2014

Tolong baca dengan nada yang geram!

Aku sangat pantang kalauΒ pelajar cakap

Cikgu, saya lagi tinggi daripada cikgu

Aku sedar aku pendek.

Ya.

Aku pendek.

Tapi tak ada lah pendek sangat. Ketinggian aku ni ketinggian normal bagi seorang wanita.Β 

Normal, tahu apa itu normal ?

!52 tu tinggi lah jugak.

Cuba korang kira 1 sampai 152, agak-agak berapa lama?

Boleh ke kira dalam masa 10 saat? Tak kan ?

Jadi. 152 tu kira satu angka yang cukup banyak untuk dikira.

 

Paling tak pun.

 

Korang tengok terung.

Terung boleh ke cecah 152? Tak kan ?Β 

Jadi di sini, aku nak beritahu,

Seratus Lima Puluh Dua Sentimeter bukan pendek !

 

ketinggian cikgu aku comel

Dia terpaksa diri macam tu.. πŸ™ Perli lettew!

Β Aku bukan pendek ! Okay bye!

18 Comments

  1. rasanya standard kan tinggi 152cm untuk wanita malaysia..oklah tu sebab orang comel ni even usia meningkat, tetap nampak comel.

    setuju sangat dengan bahrain, dah macam couple nampak
    [nama] recently posted…Atasi Kolesterol Dengan MudahMy Profile

  2. saya pun ketinggian tak berapa tinggi… tapi yang ketinggian tak penting, yang penting hati… πŸ™‚ haha…selalu cakap macam tu dekat member..

    • kan kan kan??? ketinggian xpenting langsung, yg penting hati πŸ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/aku-pantang-bila-dengar-ayat.html/trackback

PAGE TOP