BAJU HARGA WHOLESALE RM20 KEBAWAH ! GILA MURAH!

Wholesale ni bermaksud membeli barang dengan harga Murah daripada supplier. Harga yang ditawarkan tu bukan harga macam kat kedai atau pasar malam. Tetapi anda perlu beli lebih daripada 5 atau 6 atau 7 helai. Bergantung kepada jenis baju.

     Korang mesti pikir harga Baju sehelai RM29 tu kira paling murah kan? Sebab dia kata harga sepatutnya RM35. Haha. Acctually harga baju-baju tersebut berapa belas ringgit je.. Percaya lah.. Korang kalau nak jadi macam penjual-penjual tu pun boleh. Dapat untung. Untung bersih korang boleh dapat bergantung pada berapa harga yang korang jual.

Harga Gila Murah!

     Kat sini korang boleh beli baju-baju daripada bangkok ni kemudian jual. Harga macam dekat Kenanga. Tapi! Korang kena ambil secara borong iaitu 5/6/7 helai. Kalau baju tu ada 5 helai, korang kena ambil 5 helai. Kalau baju tersebut 6 helai, korang kena ambil 6 helai. Aku TAK JUAL! Tapi kalau korang nak beli, boleh.. Aku akan beli satu baju yang korang nak beli tu :D.. HaHa.. Korang kena bagi harga murah.. Tak yah ikut harga macam kat bawah ni.. Ni harga Wholesale.

baju-wholesale

RM17baju-wholesale-murah

RM17blouse-dropship

RM17

kemeja-wholesale-murah

RM17kemeja-wholesale

RM17

kemeja-murah-gila

RM17blouse-wholesale

RM18


blouse-murah-gilaRM17

     Ni sedikit je. Ada banyak lagi.. Gila banyak dan rambang mata. Hehe ceq malas nak masukkan dalam blog, kalau berminat, cari je ceq kat facebook. nanti ceq tunjuk gambar yang ada 😀

Baru baca entry dalam blog Denai Hati mengenai Usahawan Melayu jahil Trademark dan Paten, tertarik dengan ayat beliau mengenai :

Cuma sedih sangat bila melihat orang Melayu rancak menghina bangsa sendiri yang berjaya dalam perniagaan. Melayu menguasai ekonomi Malaysia tak sampai pun 20% jadi suka sangat kah kita apabila usahawan Melayu yang berjaya seperti Fareeda jatuh melingkup. Bukankah lebih baik kita tegur secara berhemah sehingga mereka boleh perbaiki untuk menjadi usahawan yang lebih patuh syariat. Jasa mereka sangat besar kerana dapat memayung beribu-ribu usahawa kecil di bawah mereka. Kita yang mengutuk ini sudah banyak ke membantu ekonomi orang Melayu?

Tiba-tiba takut pulak bangsa sendiri jatuhkan perniagaan aku 🙁

19 Comments

  1. Hani datang sini dear..kalo kat kenanga tu memang murah bangat kan…geram je.kalo blh semua nak beli….kan2
    [nama] recently posted…Sambal Hitam PahangMy Profile

    • tahu xpe… geram2 je tengok… tapi duit pulak problem .. huhu

  2. anithsays: Reply

    kat mana boleh beli borong ni? minx fb add nak tengok pic2 blouse. tq

  3. syazanasirsays: Reply

    ada ambik dropship tak? saya berminat. whatsapp saya 01129456648

  4. Atiesays: Reply

    Fb page???

  5. Nancy darsays: Reply

    Whatsup sya 0168350339

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/baju-harga-wholesale-gila-murah.html/trackback

PAGE TOP