: : BER-GWIYOMI BERSAMA AYAH : :

Last updated : October 28, 2013

Assalamualaikum… Tak jawab berdosa!

Semalam ada dinner dengan masyarakat Bomba. Wow! Tengah2 makan, ayah tanya “Gwiyomi” tu apa ? Apa lagi, aku pun buat step step tunjuk kat ayah (Tanpa buka lagu). Lepas tu dia tanya lagi, “apa benda tu?”. Heishh.. Banyak tanya pulak. Last last kena buli. keh3..

Aku suruh adik ke-3 tangkap gambar step2 natang “Gwiyomi” tu.. Tapi tak buat laa..

     Kenapa ada 4 sahaja? Sebab 2 gambar lagi, bahaya… Haha.. Apa apa pun, semalam hari bertuah kami berdua sebab kami dapat hadiah cabutan bertuah.. Alhamdulillah..
………………………………………………………………..
P/S : Kalau korang tengok gambar kat atas dan kalau korang dapat agak laa.. muka ayah amal macam siapa ?

10 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/ber-gwiyomi-bersama-ayah.html/trackback

PAGE TOP