*BILA NAK BERUBAH?*

Last updated : October 28, 2013
SAYA MERUPAKAN PENGANGGUR TERHORMAT BANGAT !
apa amal buat kat umah ni pown, xtahu lah . . kalau bangun pagi pagi pown, petang tido lagi dah bila ngantukk . . .  bila tido petang tuh, malam jadi takk bolehh tido . .bila malam nya takk bolehh tido, lepas subuh baru bolehh tido . . dah bila subuh baru tiDo, alamtnya tengah hari lah baru bangun . .  addoii-yaiii!!! macam mane lah nak ubah kitaran tidur yang sedia ada . .

walaupun rumah dah kemas, kain dah lipat, baju dah basuh, tapii kalau bangun tengah hari pown TAK ADE GUNANYA yer pakcikk makcikk . .
STUDY MUET takk lagi !kerja UPDATE dan UPGRADE blog jer . .

The conclusion ?
AMAL TAKK TAHU APA AMAL DAPAT DUK UMAH NIH~~
APA AMAL DAPAT  UPDATE dan UPGRADE  BLOG !Tak de benda yang BERFAEDAH yang bolehh mendatangkan hasil kalau duduk umah ni SAJA

*BILA NAK BERUBAH?*

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/bila-nak-berubah.html/trackback

PAGE TOP