BLOG DAN DUIT !

assalamualaikum . . . TAK JAWAB DOSA ! =))
     ok . . .sekarang lepas entry yang lepas, amal ada cakap pasal blog dan duit kan ?? kalau korang tengok dekat bahagian kanan belog ini, PENAJA SYARIKAT : nuffnang (penaja lah sangat), so ade nampak takk ?? so ape kena mengena ?? hehe . . . nak explain lah nih . . . kini, diriku ingin bekerjasama sehingga mencemar duli (hehe, mencemar lah sangat) dengan nuffnang . . . 
     kalau korang nampak iklan dalm blog ni, takk kira-lah kiri, kanan, atas, dan bawah, kalau korang minat untuk tahu apa yang ade dalam iklan tuh, jangan segan, malu, malas, dan sewaktu dengannya untuk klik . . mana tahu kalau rezekii korang dapat duit (kalau ade contest), takk pown korang dapat info menarikk kan . . . 
di samping itu, menjana pendapatanku ini . . . =)) 

1 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/blog-dan-duit.html/trackback

PAGE TOP