Aku jarang nak cerita pasal Nuffnang. Orang tiap kali dapat BE daripada nuffnang, mesti up entry. Aku tak. Sebab malas. Tapi disebabkan aku tak ada cerita untuk ditulis, maka, aku pun nak tak nak cerita pasal nufnang ni.. ececceeh. Ayat macam kena paksa. Apa-apa pun, alhamdulillah. Aku bukan tak hargai nuffnang, cuma tangan ni malas …
Layan pantun sikit…. Tiga ekor babi berlari  mati seekor berebut makan Apa cerita coklat cadbury Campur babi pun tak kena tindakan Dua ekor babi berlari Mati seekor di dalam kubang Dah masuk makmal sejak february Baru sekarang pecah lubang Tinggal seekor babi berlari,  Jadilah dia si babi tunggal,  Dah telan Cadbury berlori-lori, nape baru Jakim …
Assalamualaikum… Tak jawab dosa! Rasa macam dah lama tak menaip. Rasa macam semacam je. Rasa rindu. Walaupun, kita selalu cakap sorang-sorang dengan blog ni, tapi tak pe lah. Kita redha. Mukadimah gedik. Khamis 2 minggu lepas (Baru hari ni nak cerita), Pendidikan khas sekolah tempat aku kerja ada buat Terapi Bowling dekat Mega Mega Cineplex, Megamall Pinang. …
Aku tak sangka, aku mengajar sekolah yang pernah HOT dengan Kes buli ketua darjah tahun lepas. Mesti korang ingat, google sahaja kalau lupa. Aku tak nak cakap lebih pasal sekolah ni, nanti lain jadinya. Korang paham-paham je lah situasi aku yang sekarang. Tapi, yang paling terbaik adalah bagaimana cikgu-cikgu ini berusaha dan bertahan dengan budak-budak …
Dulu, saya ada sediakan senarai “Doa-doa lulus Peperiksaan” tapi sekarang bila tengok balik entry tersebut, gambar-gambarnya hilang. Punca? Tukar wordpress 🙂 Sekarang saya sediakan Doa-Doa Lulus peperiksaan/ujian/exam. Sila baca dan hadam. Nanti nak periksa, senang. Doa-doa ni banyak membantu bila korang tengah nak periksa. 🙂 9 Doa Lulus Peperiksaan Ini merupakan doa ketika mula menjawab …
Semak keputusan kemasukan Universiti bagi ijazah dan diploma boleh menyebabkan jantung ni debor dup dap dup dap.. Baru tadi aku dapat mesej daripada USM. Nasib baik aku dapat temuduga Pendidikan Khas pada 9 haribulan 5 nanti. Yang untungnya adalah, sekarang aku jadi Guru Sandaran Tak Terlatih (GSTT) bagi Pendidikan Khas. Nanti nak temuduga, aku cuma …
PAGE TOP