JANGAN TANYA AKU PASAL SPANAR

Last updated : November 30, 2013
blogger tak tahu apa-apa, senarai spanar, jenis spanar, bilangan spanar.

Assalamualaikum..

senarai spanar, jenis spanar, bilangan spanar.

     Kalau korang nak cakap, aku serba serbi tak tahu…. Boleh. Sebab yang aku tahu belajar, belajar, belajar di universiti. Kebanyakan yang aku belajar pasal kanak-kanak, baby, teori, prasekolah dan sebagainya. Jadi bila jenis atau senarai spanar pebende tak tau lah, aku serius tak tahu.

     Kadang-kadang orang suruh ambil spanar 12, garu-garu dulu kepala. Adik aku tu, dari jauh lagi dia dah sebut “tu hah!” Nampak? Nampak ? Tu tak kira lagi, kalau basikal tu terple’ot sikit je, dah cari spanar, skru bagai. Kalau aku, aku guna je, lepas tu jahanam. Lepas jahanam baru pikir perlu buat apa. Heishh.. Bila lah nak berubah cik amal oiii…

blogger tak tahu apa-apa, senarai spanar, jenis spanar, bilangan spanar.

 

Spanar dalam nama lain Spana

8 Comments

  1. hehe. kenal tukul ke?
    #hi cikamal, terima kasih ziarah blog PG 🙂 baru la ni nak ziarah cikamal. maaf erk T_T

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/jangan-tanya-aku-pasal-spanar.html/trackback

PAGE TOP