KEJADIAN TAK DIINGINI

Last updated : October 28, 2013
Assalamualaikum… Tak jawab berdosa!
     Hari ini tak de doodle kartun bagai.
     Apa yang ingin aku sampaikan, bukan lah rekaan semata-mata. Ianya benar! Aku benci pakai topi tak de vizer. Topi jenis buah tembikai. Tapi itu lah yang aku kena pakai memandangkan tiada topi lain bila nak belajar motor. Semua topi sama jer.
     Keadaan motor tak perlu cakap lagi. Ianya masih dalam keadaan elok. Please percaya! Tetap elok.. Cuma… Cuma… Cuma… Okay abaikan.. Aku tak nak mengumpat motor tu. Berdosa!
     Bila masuk pusingan 8, tiba-tiba motor aku bertembung dengan motor seorang lagi. Ini boleh mendatangkan marah! Apehal brader silap masuk? Tiba-tiba… Cis! Kau yang salah la amal… Aku rasa macam nak ambil buah tembikai yang masa tu ada atas kepala lalu ingin menutup keseluruhan badan aku. Malu! Ya aku malu! Okay abaikan.. Lumrah sebenarnya.. Takde sape pun yang gelakkan kau. Benda tu small matter.. Small matter jer sayang..
P/s: Dah beberapa hari tak makan nasi. Ulcer di mulut membuatkan diri ini mengerti sifat sabar
Photobucket

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/kejadian-tak-diingini.html/trackback

PAGE TOP