LELAKI CINTA LELAKI


Lelaki sejak azali memang diciptakan untuk kaum wanita. Tak ada kau yang sekarang seandainya “papa bersama papa”. 

Mukadimah.

lelaki-cinta lelaki

Aku cuba paham kenapa “lelaki cinta lelaki” dan “wanita cinta wanita”. Sebab cinta itu abstrak. Kadang-kadang aku terpikir, adakah manusia sekarang tidak boleh memahami perasaan pasangan mereka sehingggakan ada yang sanggup untuk mencari cinta bersama kaum sejenis.

Aku teringin nak kawan dengan mereka.

Bukan nak jadi seperti mereka.

Tapi nak tahu lebih mendalam “kenapa mereka jadi macam tu?”

Mesti ada sebab……..

Kita tak boleh tunding jari atau menghina mereka kerana belum tentu cucu cicit kita TAKKAN jadi macam mereka.

Buat malu je.

Kita hina mereka.

Last sekali cucu / cicit kita pada masa akan datang, jadi sebijik macam mereka.

 

Klik untuk baca :

90 fakta tentang Lelaki Yang Perempuan Kena Tahu !

 

Dah la nisbah perempuan lagi ramai daripada lelaki.

Dah kalau cinta kaum sejenis, perempuan yang berlambak-lambak ni lagu mana nak buat ?

Jangan risau….

JODOH RAHSIA ALLAH.

 

p/s : Tapi aku serius nak kawan dengan depa. Nak tanya “Pasaipa minat kaum sejenis?” Mesti ada sebab tersendiri. Aku nak tahu, “KENAPA?!!!”

7 Comments

  1. Itulah yang terjadi jika manusia hanya mengikuti nafsu dan mengabaikan keistimewaan akal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/lelaki-cinta-lelaki.html/trackback

PAGE TOP