PORTUGAL KALAH KEPADA SPAIN

Last updated : October 28, 2013
Sticky post mengancam dan cepat
apa yang mengancam pun tak tau lahHari ni, portugal kalah . . . k fine, SEDIH !
Actually, amal minat spain dan portugal . . tapi tak tau lah pulak diorang akan bertembung untuk separuh akhir ni . . .
orang lain minat satu jer, aku minat sampai dua

Amal minat portugal lebih sebab masa game FIFA yang lepas, portugal pernah jaringkan 7 gol . . Mase tu tengok diorang main memang Superb habis . .

Apa apa pun, Tahniah Spain . . .
Wa tetap support le guys nanti . . .Apa apa pun, terima kasih kepada  http://www.soccer4you.info/  sebab bagi amal tengok secara online ..
Even tersekat sekat

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/portugal-kalah-kepada-spain.html/trackback

PAGE TOP