RAKYAT MALAYSIA PART 4 – LAWAK

Last updated : April 26, 2014

Picit benda ni memang nikmat..

Paham tak nikmat apa yang aku maksudkan ? Aku kelaskan plastik letup-letup macam kat atas ni sebagai “Bubble”..

Sebab…. aku tak tahu apa nama plastik letup-letup ni.

Bubble ni lah yang aku selalu main.

Bubble ni jugak punca aku selalu bergaduh dengan adik aku.

Berebut benda ni, cakar-cakar, menangis-nangis, melalak-lalak semata-mata untuk bubble tak ada faedah ni.

Bila dah dapat, picit-picit je pun, bukannya buat apa.

Bubble ni ada kat bilik aku. Sebab aku beli satu produk, dapat bubble ni. Aku buat tak tahu je..

Tapi…

Kalau orang ambil, memang siap lah!!

Kat bawah ni ada beberapa komen yang bikin awak semua tersenyum..

Komen-komen makhluk yang addict pada bubble ni 😀

 

LAWAK2

 

LAWAK10

 

LAWAK9

 

LAWAK5

 

LAWAK6

 

LAWAK7

 

LAWAK8

 

LAWAK4

 

LAWAK3

 

LAWAK

 

p/s : Habis lah kau Bubble malam ni! Aku picit-picit hang !

 

RAKYAT MALAYSIA PART 1 LAWAK

RAKYAT MALAYSIA PART 2 LAWAK

RAKYAT MALAYSIA PART 3 LAWAK

 

8 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/rakyat-malaysia.html/trackback

PAGE TOP