sate time !

ok dalam entry yang lepas klik, kami sudah makan sate kat sini (yang dikatakan sedap itu dong~~)
so, hari ni pown pergi lagi . .  25/4/2012
ape kena mengena sate dan buku ??
Ni AKCELI sebelum pergi, dah snap siap siap candid yang ala ala mengancam bace buku



KORANG TAHU APA NIKMAT MAKAN SATE SUNGAI DUA INI ???
MENGANCAM TAU 


muka saya + sate = adik beradikk

KUAHH DIE . . . PERGH !!!!!!!! (TANDA SERU BANYAK2)


air nampak simple, but my feveret ok 


sepulOh batang pown cukop lah~~



tidakk dapat dihabiskan, tangki sudah penuh . .
last last, ayah yang kena paksa makan . . hehe


abaikan muka yang gelap gelap akibat tiada ‘flash’ . . (so kena bagi kecik sikit)
ayah saya yang hensome . . . TUUDIAA . . . .


selepas itu, kami pergi UPTOWN PERDA
sape pernahh pergi ?? sila leave comment . .  nak tau berapa ramai pernahh pergi sini ..
banyak jual jual . . RAMBANG MATA MAK TEMAHH OIII
nampak tulisan tulisan kat atas ni ??  takk tahulah ape mimpi Faiz a.k.a a’is (adik last) nak juga buat nama nama nih~~ 


tukang juall yang khusyuk !


ada banyak sangat barang yang dijual . . baju, tudung, seluar jean, kasut . . .
dia ala ala macam jalan TAR kat KL tuh~~


balikk umah tak de kerja, snap picture . .
actually, cermin yang kotor menyebabkan muka ku jadi macam $%&&%!@
#terima kasihh, sayang anda semua

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/sate-time.html/trackback

PAGE TOP