SELAMAT HARI JADI YANG KE 55 TAHUN

Last updated : October 28, 2013
Siapa kata perempuan takde semangat kemerdekaan ?? nipu kalau macam tu ~~ Even kami satu rumah duduk rumah sewa, sanggup pergi ke kolej nak sambut kemerdekaan punya pasal . . . Tapi xde lah gempak macam kat dataran merdeka yang serba kuning tu . . .
Ringkas sahaja sambutan, memadailah dengan mengucap syukur sebab kita dah merdeka … tak perlu lah nak sambut dengan botol arak + disko bagai . . kalau buat sujud syukur pun dah memadai . .  .
I LOVE YOU MALAYSIA !
SELAMAT HARI JADI YANG KE 55 TAHUN !!!

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/selamat-hari-jadi-yang-ke-55-tahun.html/trackback

PAGE TOP