SEMUANYA BERMULA DENGAN CERITA HANTU

Last updated : October 28, 2013

Assalamualaikum.. Tak jawab berdosa !

     Semalam aku tengok cerita hantu. Aku takut. Baju aku basah. Aku takut sangat. Aku takut tidur sensorang. Aku ajak adik aku tidur sama. Mereka gelak. Mereka kata tidur lah dengan hantu. Lalu aku lagi takut. Aku cuba tutup mata tapi tak boleh. aku kol ieta mengel, dia gelak-gelakkan aku. okay fine. Aku tidur pukul 12 lebih selepas aku tutup mata. Tapi aku tidur ayam sampai pukul 2. Aku takut. Baju aku habis basah sebab berpeluh. Aku nak kerja esok. Aku takut lagi. Aku pun mandi. Mandi express. Lepas tu masuk tidur. Tapi mata aku tak boleh tidur. Aku pening kepala. Aku makan panadol. Aku cuba tidur sebab esok aku nak kerja. Aku takut. Cerita hantu tu seram. Sudahnya aku tidur pukul 3 pagi lebih.
     Ibu kejut. Masa tu aku dah sedar. Aku cakap dengan ibu aku tak nak kerja. Aku semalam tidur pukul 3 lebih. Aku tak sihat. Ibu berlalu pergi dengan redha. Ibu suruh sarapan dulu. Aku buat air milo campur nestum dan makan 2 keping roti, lalu masuk bilik untuk tidur semula. Aku takut. Cerita tu seram. Aku hantar mesej kat rakan sekerja. Cakap tak datang kerja sebab tak sihat. Nasi baik aku tak tipu. Aku tak sihat sebab sakit kepala. Semuanya bermula dengan “Semalam aku tengok cerita hantu
p/s: Tajuk Cerita White the melody curse (kalau tak silap aku)

15 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

TrackBack URL

http://cikamal.com/semuanya-bermula-dengan-cerita-hantu.html/trackback

PAGE TOP