Diam tak diam, dah 3 tahun berblog. Daripada guna blogspot sampai lah guna hosting sendiri. Daripada penulisan jenis budak-budak sampai lah matang. Mula-mula aku buat blog sebab duit. Serius tak tipu, tapi duit yang aku dapat adalah 4 sen je. Nak capai 10 sen pun payah. Kau bayangkan, 4 sen jeh! Lepas tu aku fed …
Tadi nak semak keputusan kemasukan USM untuk ijazah. SEMAK KEPUTUSAN KEMASUKAN KE UNIVERSITI 2014/2015 Semak keputusan kemasukan Universiti bagi ijazah dan diploma boleh menyebabkan jantung ni debor dup dap dup dap.. Baru tadi aku dapat mesej daripada USM. Nasib baik aku dapat temuduga Pendidikan Khas pada 9 haribulan 5 nanti. Yang untungnya adalah, sekarang aku …
PAGE TOP